Sorun giderme, önleyici bakım ve önerilen yedek ve aşınma parçaları

Değerli müşteri, bir INDEVA® ürünü satın aldığınız için teşekkür ederiz. Birinci sınıf hizmet ve destek sağlamanın, size en kaliteli ürünü sağlamak kadar önemli olduğunu bilmekteyiz. Bu nedenle bir önleyici bakım hizmet programımı düzenledik. Ayrıntılar için yerel distribütörünüze danışınız.

Parça sipariş etmek isterseniz, lütfen bu önemli bilgilerin elinizin altında olduğundan emin olun:

INDEVA® model adı.

Ürün seri numarası. Seri numarasını nerede bulacağınızdan emin değilseniz, talimatlar için burayı tıklayın

İhtiyacınız olan öğenin parça numarası (kodu). Bu, aldığınız kullanım ve bakım kılavuzunda bulunabilir. Bulmakta sorun yaşarsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Bize Ulaşın

İtalya: service@it.indevagroup.com
Fransa: service@fr.indevagroup.com
Almanya: service@de.indevagroup.com
Birleşik Krallık : service@uk.indevagroup.com
Çin: service.indeva@sit-shanghai.com
ABD: service@sit-indeva.com
Diğer ülkeler: listeye göz atın

App-Indeva sayesinde kolay, hızlı ve hassas sorun giderme ve çözme,

INDEVA® Gateway/ Ağ geçidi ile uzaktan sorun giderme de mümkündür